聖誕聯歡

聖誕聯歡(FB)

 
2015年又就到尾聲啦,過去一年感謝咁多位對香港彩虹既支持!今年聖誕我地希望同大家聚一聚!大家一齊食啲野,飲下野,傾下計!
無論你一直都有上黎,或者從來都無上過黎都好,我地都歡迎你過黎認識下我地,識下新朋友,加入我地呢個大家庭!今年我地仲會有交換禮物同埋大抽獎呢個環節!希望大家都可以過黎玩得開開心心!

無論咩性傾向、咩性別都好!只要你支持同志平權,我地都無任歡迎嫁!

日期:2015年12月24日(平安夜)
時間:晚上7點 〜 晚上11點
地點:佐敦彌敦道242號立信大廈7樓D室
費用:$150
查詢及報名:請致電6216 8026 找八爪

聖誕快樂!^^

 

發表迴響

